3 Aralık 2013 Salı

GÜZEL REYTİNG KURGUSU !

Bütün haber sitelerinde Fulya Zenginer'in ölümden döndüğü haberleri dolaşıyor.

Nedir ne değildir diye bir bakayım dedim.

Kaza falan mı ki dedim.

Açtım haberi.

Başlık şu...

Fulya Zenginer ölümden döndü!

Ne oldu peki.

Ne olmuş dersiniz :)

Oynadığı dizi 'Benim İçin Üzülme'de ki sahnesinde kayalıklardan atlamış.

Yani bir kurgu.Bir oyun.

BENİM İÇİN ÜZÜLME

Öyle güzel servis ediliyor ki Fulya'nın o dizi de olduğunun bile farkında olmayan insanlar sırf ölüm kelimesinden dolayı haberi okuyor.

Ve böylelikle her zaman yapılan reyting kurgusu devreye giriyor.

Belki de sırf o sahneyi görmek için izleyecek kesim oluşuyor bir anda.

Birde bu sahne için dublör kullanmamış Fulya Hanım.

Karadeniz'in soğuk sularından zorlukla çıkarılmış.

Ne diyelim geçmiş olsun.

Gerçek oyuncu zaten dublör kullanmayan oyuncudur.

Bunu izleyici hisseder.Böyle haber yapmaya gerek yok.

Şu haberi vermeden de geçemeyeceğim.


Artvin ve Rize’de çekimleri yapılan ve Show TV'de yayınlanan ’Benim İçin Üzülme’ adlı dizi film, bölge insanının olumsuz yönde tanıttığını öne süren bir grup tarafından protesto edilirken, yayından kaldırılması istenmiş.


İşte protesto eden gruptan bir görüntü...



2 yorum:

  1. İnternette haber okumayı sırf bu yüzden sevmiyorum, başlıkları öyle atıyorlar ki dağ fare doğuruyor sonra. Sinirleniyorum bu sefer ben de.

    YanıtlaSil