20 Aralık 2013 Cuma

BU AYRILIĞI HİÇ SEVMEDİM :(

Severek takip ettiğim dizilerden birisi olan her hafta izleme fırsatı yakalayamasam da kaçırdığım bölümleri izlemeye çalıştığım Beni Böyle Sev.

Bir veda yaşanacak dizide.


Mert Turak


Dizinin Nezih'i Mert Turak diziden ayrılacak.

Mert Turak twitter sayfasından duyurdu.

"Arkadaşlar: Kalbimin, yarısını Cem Tabak’ ın setinde bırakıp, Beni Böyle Sev dizisinden ayrılmış bulunmaktayım. Önümüzdeki maçlara bakçez :) "
yazarak bu ayrılığı resmen duyurdu...

Hemen ardından 

" Şunu söyleyeyim: Ben dizimden ayrılmamak için elimden geleni yaptım, Cem Tabak candır canandır:)...Bu karar yapım şirketinin kararıdır..."diye yazdığı twitle kafaları karıştırdı...

Yapım şirketi neden böyle bir karar verdi bilinmez ama olan Reyhan'a (Burcu Altun) oldu.

Reyhan deli gibi aşık olduğu Nezih gidince şimdi neler yapacak ?

Severek izlenen bir karakter diziden neden bu şekilde ayrıldı acaba.


Yeni bölümler de bizi neler bekliyor.

Merakla izleyeceğiz....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder