21 Eylül 2013 Cumartesi

KARAGÜL


                   KARAGÜL KARAGÜL KARAGÜL




Ve yeni sezon başladı...

Ağa dizilerini anımsatan aynı zamanda kadın hikayeleri ile gelişen bir dizi Karagül.Oldukça güçlü bir kadrosu var.Ece Uslu,Yavuz Bingöl,Şerif Sezer,Özlem Conker,Mesut Akusta ve bir sürü genç oyuncu.Özellikle Baran karakterini canlandıran Mert Yazıcıoğlu süper.

Muhteşem bir giriş yapıldı diziye.İlk dakikalarda heyecan dorukta idi. Olaylar iyice çığırından çıkmaya başladığı bir anda.
Narin intihar etmişti.Tam Fırat Ebru'ya herşeyi söylüyordu ki Baran'ın sesi ile irkildiler.



İlk başlarda bu kadar hızlı başlayan olaylar dizinin ortalarına doğru biraz yavaşladı.Tansiyon düştü.İzleyici ister istemez sıkılmaya başladı.
Sezon finalini muhteşem bir şekilde yapmıştı çünkü herkes nefesini tutarak izlemişti.Aslında yeni sezonda da öyle gözüküyordu fragmanlarda.Herkes Kendal Ağa'nın tutuklandığını gördü.Herkes derin bir nefes alırken o da neydi bu bir rüya idi.


Ama sonra yine tansiyon yükseldi.Ve böylelikle reytingde ilk sıralarda yer almayı başardı.

Dizi de dikkatimi çeken bir şey Kendal Ağa'nın belli bir bölümden sonra gözüne kan oturmuş olması idi.Çok doğal bir durum yapılacak bir şey yok çünkü.Yalnız bu dizinin içine işlenebilirdi.Zira ben ona takıldım kaldım.Acaba benim kaçırdığım bir şey mi oldu da göremedim diye.Kaçırdığım bir şey yoktu tabiki.Sadece bir rahatsızlıktı.Geçmiş olsun diyorum.

Kadriye Hanım'ın Narine söylediği şeyler dizinin kilit noktası oldu.Süper bir oyunculukla Şerif Sezer bize olayı öyle bir aksetti ki ekran başındaki annelerin gözünden yaş geldi.İşte o sözler.
“Kadınlıktan analığa ilk adım acıyla atılır doğum sancısı gibi. Ana olmak acıya şerbetli olmaktır. Sen bu sabah acıdan kaçarak analık imtihanından sınıfta kaldın. Ana mısın ispat et o vakit? Analık haktır sen bunu hak ediyor musun?” 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder