18 Kasım 2013 Pazartesi

BENİM İÇİN ÜZÜLME'DE AYRILIK

BENİM İÇİN ÜZÜLME’NİN ORHAN’I DİZİYE VEDA ETTİ !

BENİM İÇİN ÜZÜLME


Çok üzüldüğüm bir haber...

Bu sene ATV’den Show TV’ye geçen Benim İçin Üzülme dizisinden bir ayrılık haberi geldi...

Dizide engelli Orhan rolünü oynayan Ahmet Varlı diziden ayrıldığını açıkladı...

Varlı haberi twitterdan :

Benim için Üzülme dizisinden ayrılmış bulunmaktayım…

Emeği geçenlere teşekkür ederim emeği 

görmeyenlere de…Bütün sevenlere gönülden teşekkür.. diye 

paylaştı..

Dizinin diğer oyuncuları ve o oyuncuların sevenleri kızmasın 

ama Orhan karakteri dizinin en iyisiydi..

Çok gerçekçi.. Çok doğal...

Ve bence dizinin can damarı idi.

O ağlarken hepimiz ağladık.

O sevinirken hepimiz sevindik.

Bir çok dizisever kendisini gerçekten engelli sanıyormuş...

Düşünün oyunculuğu...

AHMET VARLI


Habere çok üzüldüğümü belirtirken ; Varlı’yı gösterdiği bu 

olağanüstü oyunculuktan dolayı tebrik 

ediyorum...

Ülkede Orhan çok... Kıymetini bilelim böyle insanların...

Dışlamayalım... Onlarında bir hayatı olduğunu unutmayalım.

Bizim ne kadar hakkımız varsa onların da o kadar hakkı var bu dünyada !

Varlı’nın performansı bunu gösteren bir oyunculuktu..

Çok yazık oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder