1 Ekim 2013 Salı

FATİH



Merakla beklenen Fatih dizisi başladı.

İzlerken çok sıkıldım.
Bir müddet sonra kanal değiştirmek zorunda kaldım.
Ve O Ses Türkiye'ye geçtim. :)
Kim kimin nesi kime kime aşık bir türlü anlayamadım.
Olaylar kopuk kopuk.
Resmen oradan oraya oradan oraya savrulduk.

Karşılaştırma yapmadan izleyeceğime söz vermiştim aslına ama yapamadım.
Olay öyle bir yerden girdi ki sanırsın Muhteşem Yüzyıl'ın 120.bölümü.
Bir anlatsa idiniz olayları açıklık getirse idiniz de bizde anlasa idik. :)

Yok abi sevmedim ben bu diziyi.
Isınamadım.

Gamze Özçelik ne yazık ki olmamış.
Sanki emaneten oynuyor gibi.
Abi ben merkezden gönderildim.Bir olayı araştırıp çıkacağım.Rıza Baba olay yerindeyim tamam. :)

O saç rengi nedir ya ?
O zaman o rengi elde etmek için ne yapıyorlarmış acaba.
Makyaj desen ayrı vahim.
Gamze Özçelik

Hele Mehmet Akif Alakurt.
Dublajlı başrol oyuncusu mu olur?
Çok yapmacık.
Artık Kutsi bile kendi sesi ile oynuyor.

Mehmet Akif Alakurt


                                                     Diziye bir tek Seda Akman yakışmış bence.

Seda Akman
İnanılmaz bir reyting kaygısı var dizide.Bunu hissetmemek mümkün değil neredeyse.

Muhteşem Yüzyıl tuttu diye Fatih'inde tutması gerekmiyor.

Zaten padişahların aşk hayatını anlatan (ki bu kadar çok aşk hayatları olmadığı söyleniyor) bir tane

dizi yeter de artar bile.

Yani olmamış olmamış olmamış
Tam bir fiyasko.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder