10 Şubat 2014 Pazartesi

VAKİT TAMAM !

İşte yine bitecekler listesi.

Önceden alışveriş listesi yapılırdı.Şimdi ise bitecek dizi listesi yapılıyor resmen.
O kadar alışmış ki izleyici hani Ali Ağaoğlu'nun reklam repliği vardı ya Bu Değil! Bu Hiç Değil!Bu Sıradan! işte tam da bu durumda izleyici.

Baktı ısınamadı oyunculara sevmedi kurgusunu bu sıradan deyip bitiriyor kafasında.

Eee doğal olarak reytingler yerlerde.

Birde bu işin konu komşu meselesi var.

Sevmedikleri bir dizi oldu mu aman o nasıl bir kadro öyle onunla o uymuş mu ?

Hiç yakışmamışlar valla.

Hayır şu oyuncu varken neden onunla onu bir araya getirebilirler gibi gibi bir sürü eleştiriler gelir.

Hele bir de kitap okumaya başlar gibi diziye başlayan izleyici kitlesi vardır.

Geçen gün bizim günde(kadınların bir araya gelerek oluşturdukları topluluğa verilen ad) konuşuluyordu.Bende çok fransız kaldım bir izleyeyim dedim.Hemen bölümü izleyip bir sonraki günde o da konuşmalara dahil olur ve daha önce izlemediği bölümleri öğrenir.

Ve bu örnekler uzar gider.

İşte bitecek gibi gözüken diziler...

  1. Cesur Hemşire (final kararı almış zaten) ATV
  2. Asayiş Berkkemal (Çok keyifsiz) Fox Tv
  3. Adını Kalbime Yazdım Show Tv
  4. Eski Hikaye Trt 1
  5. Bende Özledim Star Tv
  6. İntikam (Final yapıyor zaten) Kanal D
  7. Merhamet(Bu da final yapıyor) Kanal D
  8. Cinayet Kanal D
  9. Doksanlar
  10. Huzur Sokağı

    .
    .
    .
    .

    Liste uzayıp gider...




1 yorum:

  1. İntikam, ciddi anlamda en beğendiğim diziyken bitecek olmasına üzüldüm :(

    YanıtlaSil